„Newsweek Polska” liderem wśród tygodników opinii

newsweek logo

W lipcu br. „Newsweek Polska” odnotował najwyższą sprzedaż wśród tygodników opinii, obejmując pozycję lidera. W swoim segmencie tytuł jest także najchętniej wybieranym przez reklamodawców.

W lipcu średnia sprzedaż Newsweek Polska wyniosła 129 088 egzemplarzy (według danych ZKDP), dzięki czemu tygodnik awansował z drugiego na pierwsze miejsce w zestawieniu. Newsweek jest także najchętniej wybieranym przez reklamodawców tygodnikiem opinii. Niemal co drugi reklamodawca obecny w tym roku w tym segmencie, lokował swój budżet także w „Newsweeku”.

(na podstawie informacji Ringier Axel Springer)

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.