„Newsweek” liderem wśród tygodników opinii

newsweek 4 2013

Według najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy  tygodnik „Newsweek Polska” zdobył pozycję lidera sprzedaży tygodników opinii. Magazyn 2012 r. osiągnął w listopadzie sprzedaż ogółem na poziomie ponad 129 tys. egzemplarzy.

„Newsweek Polska” ze sprzedażą w wysokości 129 250 egz. zajął pierwsze miejsce w rankingu, wyprzedając tygodnik „Uważam Rze” (125 407 egz.) i „Politykę” (120 573 egz.). Oznacza to, że Newsweek podniósł wynik aż o prawie 29 proc. w stosunku do poprzedniego roku.

– Te wyniki to wielki sukces całego zespołu Newsweeka, ale wciąż jesteśmy dopiero na początku drogi. Widać w każdym razie, że kierunek jest słuszny, co doceniają nasi czytelnicy i za co jestem im wdzięczny”, mówi redaktor naczelny Newsweeka Tomasz Lis.

– Skok sprzedaży o kilkadziesiąt procent to ogromne osiągnięcie. Udowodniliśmy, że nawet na trudnym rynku prasy możliwe są spektakularne sukcesy – mówi Paweł Tomaszek, dyrektor wydawniczy magazynów w Ringier Axel Springer Polska.

Źródło: Ringier Axel Springer Polska

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.