„Newsweek” liderem wśród tygodników opinii

newsweek 4 2013

Według najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy  tygodnik „Newsweek Polska” zdobył pozycję lidera sprzedaży tygodników opinii. Magazyn 2012 r. osiągnął w listopadzie sprzedaż ogółem na poziomie ponad 129 tys. egzemplarzy.

„Newsweek Polska” ze sprzedażą w wysokości 129 250 egz. zajął pierwsze miejsce w rankingu, wyprzedając tygodnik „Uważam Rze” (125 407 egz.) i „Politykę” (120 573 egz.). Oznacza to, że Newsweek podniósł wynik aż o prawie 29 proc. w stosunku do poprzedniego roku.

– Te wyniki to wielki sukces całego zespołu Newsweeka, ale wciąż jesteśmy dopiero na początku drogi. Widać w każdym razie, że kierunek jest słuszny, co doceniają nasi czytelnicy i za co jestem im wdzięczny”, mówi redaktor naczelny Newsweeka Tomasz Lis.

– Skok sprzedaży o kilkadziesiąt procent to ogromne osiągnięcie. Udowodniliśmy, że nawet na trudnym rynku prasy możliwe są spektakularne sukcesy – mówi Paweł Tomaszek, dyrektor wydawniczy magazynów w Ringier Axel Springer Polska.

Źródło: Ringier Axel Springer Polska

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.