Skip to content
Wróć do strony domowej
  • Nowości prasowe
  • Kim jesteśmy
  • Search
Wróć do strony domowej
  • Search
  • Nowości prasowe
  • Kim jesteśmy
Strona Główna » Najnowsze » Magazyn „Logo” z dwiema okładkami
Najnowsze Prasa branżowa

Magazyn „Logo” z dwiema okładkami

przez gk|Opublikowano 29 stycznia 2014

logo 2 2014

Najnowsze wydanie magazynu „ Logo”, które jest już na rynku, po raz pierwszy ma dwie okładki. Na jednej z nich pojawił się polski szpieg i pisarz Vincent Severski, a na drugiej – Marcin Dorociński, filmowy pułkownik Kukliński.

Okładki nawiązują do tematu przewodniego numeru, którym są szpiedzy. Czytelnicy znajdą w nim relację ze spotkania z Marcinem Dorocińskim po pokazie filmu Władysława Pasikowskiego pt. „Jack Strong” oraz rozmowę z Vincentem Severskim – oficerem olskiego wywiadu i autorem pierwszego polskiego thrillera szpiegowskiego. Redakcja zaprezentuje też sylwetkę Iana Fleminga, twórcy postaci Jamesa Bonda, omówi szpiegowski niezbędnik z gadżetami do podglądania i podsłuchiwania oraz opowie o płaszczach – popularnym ubiorze tajnych agentów.

– Lutowe wydanie „Logo” jest wyjątkowe nie tylko ze względu na podwójną okładkę, ale też wprowadzenie tematu przewodniego – powiedział Mikołaj Kirschke , redaktor naczelny i wydawca magazynu – Poza sporą dawką ekscytującej lektury dla fanów tematyki szpiegowskiej, proponujemy teksty o męskich pasjach, nowinki technologiczne i dużo dobrej mody.

W najnowszym „Logo” znalazły się teksty o męskiej przygodzie (m.in. o rajdzie przygodowym w Kostaryce), nowości technologiczne i test 25 par modnych słuchawek oraz ciekawe strony poświęcone modzie, a na nich przegląd koszul w kratę i dżinsów stylizowanych na znoszone oraz propozycje 10 serwisów, w których można kupić męskie ubrania.

(na podstawie informacji Agory)

  • Agora
  • Logo

Może Ci się podobać również

Opublikowano 7 maja 2025

Nostalgiczne wspomnienia

Można już kupić majowy numer magazynu „Retro” (wyd. Bauer) w cenie 4,99 zł.

Opublikowano 8 listopada 2016

„Twój Styl” – wydanie dla mężczyzn

„Twój STYL MAN” to pierwsze samodzielne wydanie specjalne magazynu „Twój STYL” przeznaczone dla mężczyzn, a jednocześnie kontynuacja rozpoczętej już w pierwszych latach […]

Kolporter dostarcza prasę do sezonowych punktów sprzedaży
Opublikowano 17 lipca 2017

Kolporter dostarcza prasę do sezonowych punktów sprzedaży

O około 270 sezonowych punktów sprzedaży zwiększyła się tego lata sieć odbiorców prasy, korzystających z oferty Kolportera.

Opublikowano 15 października 2019

Jedzmy smacznie na co dzień

Magazyn „ZDROWIE NA TALERZU” (Burda Media Polska Sp. z o.o.) jest skierowany do osób, które chcą jeść smacznie i są świadome wpływu […]

Przeglądanie Wpisów

  • Poprzedni post Czasopisma o modzie oswajają Internet
  • Powrót do listy postów
  • Następny post Bestseller Empiku ‘2013 dla „Newsweek Polska”

© 2025 Rynek Prasowy - nowości, tendencje, analizy, opinie – Wszelkie prawa zastrzezone

Designed with Customizr Pro