„M jak Mama” z nową makietą

MJAKMAMA_4_2015

Kwietniowy numer miesięcznika „M jak Mama” ukazał się w nowej szacie graficznej – nowoczesnej, przejrzystej, atrakcyjnej dla młodych kobiet.

Odświeżono logotyp, a okładka będzie bardziej dynamiczna i radosna. Wprowadzono także praktyczny i wygodny format – 200x273mm.

Miesięcznik „M jak Mama” przeprowadza pierwsze tak poważne zmiany w szacie graficznej od chwili powstania, czyli od 8 lat. Pozwolą one podkreślić ekspercki charakter poradnika, a więc takie jego atuty jak: wysoki poziom merytoryczny, współpracę z najlepszymi specjalistami z zakresu medycyny oraz aktualność i walor edukacyjny. Autorką metamorfozy graficznej miesięcznika jest Bożena Kalinowska.

– Przez osiem lat wydawania pisma dobrze poznaliśmy potrzeby i oczekiwania kobiet w ciąży – mówi Marta Radzik-Maj, redaktor naczelna „M jak Mama”. – Przygotowując się do macierzyństwa poszukują one przede wszystkim praktycznych wskazówek i sprawdzonych rad. W nowej odsłonie „M jak Mama” Czytelniczki znajdą porady zdrowotne, psychologiczne, najnowsze fakty i zalecenia medyczne, a także analizę trendów i oferty rynkowej dla mam. W odpowiedzi na potrzeby młodej Czytelniczki treść merytoryczna będzie w większym stopniu przedstawiona w formie praktycznych ściągawek, przeglądów, testów i porównań.

Nowością jest wyraźne wyodrębnienie dodatku w środku pisma. Otrzymał on bardziej funkcjonalną formę, tak by mógł być wyrwany i kolekcjonowany przez Czytelniczki. Atrakcyjniejszy kształt graficzny zyskały przeglądy rynkowej oferty dla mam i dzieci oraz testy produktów. Pojawiły się autorskie rubryki sygnowane przez zespół redakcji (np. „Gotuj z brzuszkiem”, „Zakupy dla dziecka”), co jest wyrazem wieloletniego doświadczenia i kompetencji merytorycznych zespołu.

Miesięcznik „M jak Mama” ma wyraźną strukturę – osobne działy są poświęcone kobiecie w ciąży, młodej mamie po porodzie, opiece nad dzieckiem. Orientację ułatwia kolorystyczne wyróżnienie każdego działu.

Miesięcznik „M jak Mama” skierowany jest do kobiet w ciąży i początkujących mam. Ukazuje się od marca 2007 roku. Kosztuje 3,99 zł.

(na podstawie informacji Grupa ZPR Media)

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.