„M jak Mama” z nową makietą

MJAKMAMA_4_2015

Kwietniowy numer miesięcznika „M jak Mama” ukazał się w nowej szacie graficznej – nowoczesnej, przejrzystej, atrakcyjnej dla młodych kobiet.

Odświeżono logotyp, a okładka będzie bardziej dynamiczna i radosna. Wprowadzono także praktyczny i wygodny format – 200x273mm.

Miesięcznik „M jak Mama” przeprowadza pierwsze tak poważne zmiany w szacie graficznej od chwili powstania, czyli od 8 lat. Pozwolą one podkreślić ekspercki charakter poradnika, a więc takie jego atuty jak: wysoki poziom merytoryczny, współpracę z najlepszymi specjalistami z zakresu medycyny oraz aktualność i walor edukacyjny. Autorką metamorfozy graficznej miesięcznika jest Bożena Kalinowska.

– Przez osiem lat wydawania pisma dobrze poznaliśmy potrzeby i oczekiwania kobiet w ciąży – mówi Marta Radzik-Maj, redaktor naczelna „M jak Mama”. – Przygotowując się do macierzyństwa poszukują one przede wszystkim praktycznych wskazówek i sprawdzonych rad. W nowej odsłonie „M jak Mama” Czytelniczki znajdą porady zdrowotne, psychologiczne, najnowsze fakty i zalecenia medyczne, a także analizę trendów i oferty rynkowej dla mam. W odpowiedzi na potrzeby młodej Czytelniczki treść merytoryczna będzie w większym stopniu przedstawiona w formie praktycznych ściągawek, przeglądów, testów i porównań.

Nowością jest wyraźne wyodrębnienie dodatku w środku pisma. Otrzymał on bardziej funkcjonalną formę, tak by mógł być wyrwany i kolekcjonowany przez Czytelniczki. Atrakcyjniejszy kształt graficzny zyskały przeglądy rynkowej oferty dla mam i dzieci oraz testy produktów. Pojawiły się autorskie rubryki sygnowane przez zespół redakcji (np. „Gotuj z brzuszkiem”, „Zakupy dla dziecka”), co jest wyrazem wieloletniego doświadczenia i kompetencji merytorycznych zespołu.

Miesięcznik „M jak Mama” ma wyraźną strukturę – osobne działy są poświęcone kobiecie w ciąży, młodej mamie po porodzie, opiece nad dzieckiem. Orientację ułatwia kolorystyczne wyróżnienie każdego działu.

Miesięcznik „M jak Mama” skierowany jest do kobiet w ciąży i początkujących mam. Ukazuje się od marca 2007 roku. Kosztuje 3,99 zł.

(na podstawie informacji Grupa ZPR Media)

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.