„ELLE” na 25-lecie

Magazyn „ELLE” (BURDA MEDIA POLSKA SP. Z O.O.) jest pierwszym pismem o modzie, jaki ukazał się na polskim rynku. Pierwszy numer pojawił się 25 lat temu, a w marcowym wydaniu w sesji zdjęciowej redakcja przypomina 11 kobiet, które miały wpływ na tworzenie pisma.

W jubileuszowym numerze na okładce znalazła się modelka Cleo Ćwiek w sesji autorstwa Agnieszki Kuleszy i Łukasza Pika,  a dla czytelniczek przygotowano przewodnik po trendach wiosna-lato 2019, dotyczące wzorów, kolorów, akcesoriów, tendencji w makijażu, fryzurach oraz w pielęgnacji.

Miesięcznik ukazał się w trzech mutacjach cenowych:

  • wydanie podstawowe (c. 9,99 zł)
  • wydanie z voucherem TIDAL na 3 miesiące (c. 13,99 zł)
  • wydanie z jednym z trzech dodatków: olejek NUXE, mini rękawiczka do demakijażu lub woda termalna AVENE (c. 12,99 zł)

Jubileuszowe „ELLE” jest w sprzedaży od środy, 6-ego lutego.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.