Dobre wyniki „Dobrego Tygodnia” i „Retro”

Jak podaje wydawnictwo Bauer Media, tygodnik „Dobry Tydzień” i miesięcznik „Życie na Gorąco – Retro” – dwa tytuły, które zadebiutowały w 2014 roku – odniosły duży sukces wydawniczy.

Według prognoz wydawcy średnie rozpowszechnianie razem pierwszych 15 wydań „Dobrego Tygodnia” wynosi 166 tysięcy egzemplarzy.

Średnie rozpowszechnianie płatne razem trzech dotychczasowych wydań „Retro” wynosi 170 tysięcy egzemplarzy, a każde kolejne wydanie notuje coraz wyższą sprzedaż: ostatnie sprzeda się w liczbie 186 tysięcy egzemplarzy.

Według Bauera, powyższe sukcesy wzmocniły dodatkowo pozycję segmentu magazynów kobiecych rozrywkowych, do którego należy obecnie siedem tytułów: sześć tygodników i jeden miesięcznik. Łączna sprzedaż w segmencie wzrosła tym samym od stycznia br. aż o 18 procent ( 357 tysięcy egzemplarzy) w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku. Wydawca nie wyklucza dalszej rozbudowy tego segmentu.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.