Debiutuje miesięcznik „WELL”

6 Lut 2018 | opublikował | Kategoria: Najnowsze, Prasa konsumencka

6 lutego 2018 r. ukazuje się pierwsze regularne wydanie miesięcznika „WELL”. Duże zainteresowanie numerem testowym czytelniczek i klientów reklamowych skłoniło Wydawcę do podjęcia decyzji o wprowadzeniu tego tytułu do regularnej sprzedaży.

„WELL” to nowatorski koncept luksusowego lifestylowego magazynu: o prawdziwym życiu kobiet, bez celebrytów, horoskopu, plotek i życia na pokaz. Pismo wspiera kobiety, inspiruje do ciekawszego, lepszego życia, ale nie poucza i nie wpędza w kompleksy. Słowo musisz jest w nim zakazane! Jednym słowem WELL to, według redaktor kreatywnej, dziennikarki Doroty Wellman, „Magazyn dla kobiet takich, jak my! – Nasz „WELL” robią wspaniałe kobiety, Wszystkie jesteśmy po 40., więc rozumiemy problemy tych, dla których piszemy – mówi redaktor naczelna Magdalena Jaros-Szmidt.

Pierwszy numer magazynu „WELL”  otwiera wywiad Doroty Wellman. Tym razem rozmawia z Karoliną Korwin Piotrowską, do bólu szczerze , o sprawach prywatnych, o których ta nigdy jeszcze nie opowiadała.

„WELL” podpowiada, czasem z przymrużeniem oka, jak wyjść z trudnej sytuacji. Takim materiałem jest „Jeszcze będzie przepięknie, jeszcze będzie normalnie”, którego bohaterki, (17 rozwiedzionych kobiet), opowiadają o tym, co im pomogło, a czego absolutnie nie powinny były robić rozstając się z mężczyzną.

Na serio „WELL” pisze między innymi o skutkach ujawnienia molestowania , przeszczepach, ale także, już mniej poważnie, o dzieciach, popychanych przez rodziców w stronę showbiznesu i o zaletach nieróbstwa.

„WELL” to także wiele konkretnych informacji z zakresu mody, urody i zdrowia. A także dział kulinarny dla kobiet, które lubią gotować, ale nie mają czasu, żeby spędzać go w kuchni. W pierwszym numerze pojawi się energetyczna Miska Mocy zwana Miską Buddy.

Magazyn „WELL” wyróżnia nie tylko nowe podejście do tematów interesujących czytelniczki magazynów luksusowych, ale także niestandardowa , nowoczesna makieta, której autorką jest Iwona Kobryń-Gałązka, dyrektor artystyczna miesięcznika.

Pierwszy numer miesięcznika ukazuje się w cenie 7,99 zł i objętości 144 stron.

Źródło: Bauer Media
Tagi: ,

Dodaj komentarz