„Fakt” doradza konsumentom

W poniedziałek 21 lutego dziennik „Fakt”, (Ringier Axel Springer Polska), startuje z dwudniową akcją redakcyjną „Poradnik konsumenta”. Akcję poprzedza ukazująca się dziś na rynku książka „Prawa konsumenta” z serii FAKT Poradnik. Publikacje dotyczą wszystkiego, co klient powinien wiedzieć, robiąc zakupy.

W artykułach publikowanych w czasie akcji na łamach FAKTU eksperci podpowiedzą, jak zwrócić i reklamować towar oraz kiedy klient ma prawo żądać zwrotu pieniędzy. Ponadto, w poradniku znajdą się informacje o możliwości reklamowania produktów kupionych przez Internet i krokach, które należy podjąć, gdy zawiedzie biuro podróży.

Więcej o prawach kupującego, obowiązkach sprzedawcy, warunkach gwarancji i reklamacjach przeczytać można w książce „Prawo konsumenta”. Oprócz wyjaśnienia prawniczych pojęć, przykładów z życia i porad ekspertów w książce znajdują się również wzory pism i instrukcje, jak starać się pomoc UOKiK-u. Książka „Prawo konsumenta” dostępna jest w odrębnej sprzedaży i kosztuje 9,99 zł.

Cena „Faktu” w poniedziałek i wtorek pozostaje bez zmian i wynosi 1,50 zł.

Źródło: Ringier Axel Springer Polska

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.