„Viva!” zyskała najwięcej

We wrześniu br. w segmencie people prawie o połowę swoją sprzedaż podniosła „Viva!”. Spadki sprzedaży zanotowały natomiast trzy magazyny, w tym pozostające na czele rankingu „Party” – informują Wirtualne Media powołując się na dane Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

Średnie rozpowszechnianie płatne razem dwutygodnika „Party. Życie Gwiazd” (Edipresse Polska) we wrześniu br. wyniosło 466 274 egz., czyli było o 4,73 proc. niższe niż rok wcześniej. Konkurencyjny dwutygodnik „Show” (Wydawnictwo Bauer) znalazł się na drugim miejscu z rozpowszechnianiem płatnym razem 441 599 egz. (o 2,36 proc. wyższym niż w analogicznym okresie ub. r.).

Trzecią pozycję zajęła „Viva!” (Edipresse Polska), która zanotowała wzrost aż o 48,94 proc., a jej wynik sprzedażowy wyniósł 241 965 egz. Jednak we wrześniu 2010 roku jeden z trzech numerów „Vivy!” ukazał się w promocyjnej cenie 0,99 zł, zaś rok wcześniej oba wydania miały normalną cenę – 5,90 zł.

Źródło: Wirtualnemedia.pl

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.