„To i Owo TV” z nowym layoutem

Tygodnik telewizyjny „To i Owo TV” od wydania nr 32 ( na rynku od 9.08) zmienia szatę graficzną oraz ulepsza i unowocześnia program telewizyjny. Tygodnik otrzymał nowy, nowoczesny layout.

„To i Owo TV” nadal publikować będzie największą w Polsce ilość programów telewizyjnych: aż 110 stacji , w tym aż 33 stacji transmitowanych w standardzie HD. Czytelnicy znajdą tu także program telewizyjny wszystkich platform cyfrowych i telewizji kablowych.

Kolumny z programem stały się bardziej przejrzyste i funkcjonalne, na uwagę zwracają specjalne rekomendacje hitów telewizyjnych, autorstwa doświadczonego zespołu redakcyjnego „To i Owo TV”.

Cena – 1,99 zł. – pozostaje bez zmian. Kampania promocyjna nowego „To i Owo TV” przewidziana jest w najbliższym czasie.

Źródło: Bauer Media

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

3 komentarze “„To i Owo TV” z nowym layoutem”