„Maxim” od listopada

10 listopada br. na polskim rynku prasowym pojawi się miesięcznik „Maxim” – międzynarodowy magazyn dla mężczyzn. Wydawcą jest Ginza Media Group wprowadza na polski rynek prasowy już trzeci międzynarodowy miesięcznik dla mężczyzn.

„Maxim” ukazuje się w 27 krajach, a w Stanach Zjednoczonych miesięcznie kupuje go 2,5 miliona osób. W Polsce miesięcznik będzie wydawany w nakładzie 120 tys. egzemplarzy.

W magazynie będą prezentowane m.in. wywiady, reportaże, felietony, nie zabraknie też fotografii pięknych kobiet.

Redaktorem naczelnym polskiej edycji  będzie Robert Pieńkowski, wcześniej zastępca redaktora naczelnego w miesięcznikach „Elle Decoration” i „Sukces” oraz szefem działu kulturalnego „Pani”.

Miesięcznik „Maxim” będzie można kupić m.in. w salonikach prasowych Kolportera i salonach Top-Press.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.